Zgłaszanie awarii sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej
JAK ZGŁASZAĆ AWARIĘ?
W przypadku wystąpienia awarii sieci wodociągowej lub sieci kanalizacyjnej ( np. brak wody, zalanie, wyciek, przeciek, niskie ciśnienie) fakt ten należy zgłosić telefonicznie lub osobiście podając dokładną lokalizację awarii, opis awarii, imię i nazwisko osoby zgłaszającej oraz telefon kontaktowy.
Awarie i uszkodzenia usuwane są bezpłatnie, jeśli powstały w wyniku działalności Przedsiębiorstwa, oraz dotyczą urządzeń i instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych eksploatowanych przez Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,WKRA” Sp. z o. o.
Uwaga!
Pomiechowskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,WKRA” Sp. z o. o. nie usuwa awarii na wewnętrznej instalacji wodociągowej. Takie awarie należy zgłaszać właścicielowi lub zarządcy budynku, albo usuwać awarie we własnym zakresie.
KONTAKT
W godzinach pracy Biura Obsługi (od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30)
tel. 22 765 21 51 e-mail: sekretariat@ppwwkra.pl
Poza godzinami pracy Biura Obsługi Klienta
tel. 602 310 217 tel. 664 149 953
Ponadto Biuro Obsługi Klienta przyjmuje zgłoszenia dotyczące:
Zapadniętej nawierzchni przy studzience
Uszkodzenia lub braku włazu
Awarii oświetlenia ulicznego przy drogach gminnych